گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

                   پرسید زبید که چرا قامتت خم است ؟ 

                    آهی کشیدوگفت که ماه محرم است!

 

فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تعزیت عرض میدارم!

امید وارم تعزیه داری های شما در این محرم مقبول درگاه حق قرار گیرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مختار یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://sallamazizam.blogfa.com

سلام دوست عزیز
تشکر از اینکه منو لینک قرار دادی منهم شما رو لینک کردم
در ضمن اگه عنوان من (خوشگلهای کابل بیان اینجا) باشه بهتره
از شمع سه چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم
موفق و شاد کام باشی

مختار سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://sallamazizam.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی ؟
به نظر من پستت را خیلی دیر به دیر آپ میکنی
به هر صورت من آپم خوشحال میشم اگه سری به من بزنید
____________***__*_****
____________**__**_____*
___________***_*__*_____*
__________****_____**___******
_________*****______**_*______**
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______*
________******_____*_______*
_________******____*______*
__________********_______*
__***_________**______**
*******__________**
_*******_________*
__******_________*_*
___***___*_______**
___________*_____*__*
_______****_*___*
_____******__*_**
____*******___**
____*****______*
____**_________*
_____*_________*
_____________*_*
______________**
______________*


*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ من آپ کردم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

باران شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ق.ظ http://dokhtare-shabgard.blogsky.com

سلام... من رفتم برای یه مدت طولانی اما دوباره بر می‌گردم... وقت کردی سری بزن... تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد