گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

رابطه ایمیلی

 
طنز زیبای هادی جان خرسندی
 
 
 
 
 
گله میکرد ز مجنون لیلی
 
که شده رابطه مان ایمیلی
 
حیف از آن رابطه انسانی
 
که چنین شد که خودت میدانی
 
عشق وقتی بشود داتکامی
 
حاصلش نیست بجز ناکامی
 
نازنین خورده مگر گرگ ترا
 
برده یا دات نت و دات ارگ ترا
 
بهرت ایمیل زدم پیشترک
 
جای سابجکت نوشتم به درک
 
به درک گر دل من غمگین است
 
به درک گر غم من سنگین است
 
به درک رابطه گر خورده ترک
 
قطع آنهم به جهنم به درک
 
آنقدر دلخور ازین ایمیل ام
 
که به این رابطه هم بی میلم
 
مرگ لیلی نت مت را ول کن
 
همه را جای ok کنسل کن
 
OFF کن کامپیتر را جانم
 
یار من باش وببین من ON ام
 
اگرت حرفی و پیغامی هست
 
روی کاغذ بنویس بادست
 
نامه یک حالت دیگر دارد
 
خط تو لطف مکرر دارد
 
 
خسته از FONT و زFORMAT شده ام
 
دلخور از گِردِلی @ <ات> شده ام
 
کرد ریپلای به لیلی مجنون
 
که دلم هست ازین سابجکت خون
 
باشه فردا تلفن خواهم کرد
 
هر چه گفتی که بکن خواهم کرد
 
زودتر پیش تو خواهم آمد
 
هی مرتب بتو سر خواهم زد
 
راست گفتی تو عزیزم لیلی
 
دیگر ازمن نرسد ایمیلی
 
نامه ای پست نمودم بهرت
 
به امیدی که سرآید قهرت
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد