گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

درود!

سلام از من از ما به تو به شما!

سلام:

سلام --  سلام – سلام :!

یک سلام گرم و صمیمی بر چشم های خسته ، قلب های بشکسته و آنانیکه دل به فردا ها بسته ،

نگران نباشید فقط این جمله را از من بپذیرید:! ( گرتوابرام سرکنی عصر رفاه میرسد)

خب!!!

ابتدا خداوند منان را شاکرم که صحت دارم و بازهم در خدمت شما هستم !

ثانیاً معذورم از شما بیننده گرامی که نتوانستم وبلاگم را آنطور که میخواستم عرضه کنم .

ولی دوستان هر گونه تناقص و تعایُب میبینید با نظرات سازندهء تان مزیت بخشید.........

این بار آمدم تا یک ماه گذشته که وبلاگم به دلایل مشکلات تکنیکی مسدود بود جبران کنم.

آمدم تا هر چه درذهنم دارم را بنویسم ، تا شاید کسی روزنه امید من حقیر را بگشاید!

 اما!!!

فراموش نکنید : نظر شما استاد ماست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آدمی که در نبرد زندگی میخندد قابل ستایش است !