گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

گر تو ابرام سرکنی عصر رفاه میرسد!

مدرن/موسسه خدمات کامپیوتری!

من زرد توسرخ بیا نارنجی شویم!!

 

دوست ای دوست بگو برهمه مردم خوب

            

که نه ازشرق وشمالم نه هم ازغرب وجنوب

 

خانهام مشرق شور است غزل مولانا

 

ممنزلم درقلب اندوه پر از رنگ غروب

 

بنویسیدنشانی مرا خانه دوست

 

که نه ازسنگ بنا شدنه ازخشت ونه چوب

 

چهارسویش همه بیرنگ به بیرنگی عشق

 

من نه ازشرق وشمالم نه هم ازغرب وجنوب

 

من نه ازشرق وشمالم نه هم ازغرب وجنوب

 

من نه ازشرق وشمالم نه هم ازغرب وجنوب

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid ullah جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.pamqash.mihanblog.com

سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب باشی مدت زیاد که به انترنیت دسترسی نداشتم . و سفر طولا نی را پشت سر گذاشتم . بسیار چیز های جالب نوشتی . من استفاده زیاد
از وبلاگ شما کردم . امید وارم وبلاگ جدیدام را در لینگ قبلی قرار دهید. به عنوان (هزاره های محمد خواجه)
www.pamqash.mihanblog.com
hamid mahryar in pakistan of hazara town

من نظر شما را با اهتزاز کامل ژذیرا هستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد